lunes, 7 de abril de 2008

Tokio Hotel Discography - Albums (English) (Part 1)





Despite being so young, Tokio Hotel has already released several albums. Let´s have a look :


It was in 2001, still as Devilish, when they released their debut album "Devilish".




1. It’s so hard to live
2. Leb’ die Sekunde
3. Nicht’s wird besser
4. I needn’t you
5. Nothing’s like before
6. Schönes Mädchen aus dem All
7. Schwerelos



19th September 2005 their debut album as Tokio Hotel was released, "Schrei". It appeared in three editions, Standard, Deluxe and Japanese.




Schrei Standar Edition (Jewel Case)

1. Schrei
2. Durch den Monsun
3. Leb' die Sekunde
4. Rette mich
5. Freunde bleiben
6. Ich bin nich' ich
7. Wenn nichts mehr geht
8. Lass uns hier raus
9. Gegen meinen Willen
10. Jung und nicht mehr jugendfrei
11. Der letzte Tag
12. Unendlichkeit

Extras:
Tokio Hotel Software Player





Schrei Japanese Edition (Jewel Case)

1. Schrei
2. Durch den Monsun
3. Leb' die Sekunde
4. Rette mich
5. Freunde bleiben
6. Ich bin nich' ich
7. Wenn nichts mehr geht
8. Lass uns hier raus
9. Gegen meinen Willen
10. Jung und nicht mehr jugendfrei
11. Der letzte Tag
12. Unendlichkeit
13. Monsun O Koete (Japan Bonus Track)





Schrei Deluxe Edition + DVD

1. Schrei
2. Durch den Monsun
3. Leb' die Sekunde
4. Rette mich
5. Freunde bleiben
6. Ich bin nich' ich
7. Wenn nichts mehr geht
8. Lass uns hier raus
9. Gegen meinen Willen
10. Jung und nicht mehr jugendfrei
11. Der letzte Tag
12. Unendlichkeit

Extras:
Tokio Hotel Software Player
Poster - Calendar 2005 of Tokio Hotel

DVD :

1. Tokio Hotel feature
2. Tokio Hotel Interview
3. Videoclip "Durch den Monsun"
4. Making of "Durch den Monsun"
5. Tokio Hotel gallery



24th March 2006, as Bill Kaulitz´s voice changed, they released a new version of the album, "Schrei So Laut Du Kannst". In jewel case, this new version contains three new songs, "Beichte", "Schwarz" and "Thema Nº1", besides the new recording of "Rette Mich".




1. Schrei
2. Durch Den Monsun
3. Leb' Die Sekunde
4. Rette Mich
5. Freunde Bleiben
6. Ich Bin Nich' Ich
7. Wenn Nichts Mehr Geht
8. Lass Uns Hier Raus
9. Gegen Meinen Willen
10. Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
11. Der Letzte Tag
12. Unendlichkeit
13. Beichte
14. Schwarz
15. Thema nr. 1 (Demo 2003)



18th Septembre 2006 the French Edition of "Schrei So Laut Du Kannst" is released. In jewel case, besides the three new tracks, "Beichte", "Schwarz" and "Thema Nº1", it contains the acoustic versions of "Schrei" y "Durch Den Monsun" and the videoclips "Schrei", "Durch Den Monsun" and "Rette Mich". In this edition, Bill recorded again three tracks, "Schrei", "Der Letzte Tag" and "Rette Mich".




1. Schrei
2. Durch Den Monsun
3. Leb' Die Sekunde
4. Rette Mich
5. Freunde Bleiben
6. Ich Bin Nich' Ich
7. Wenn Nichts Mehr Geht
8. Lass Uns Hier Raus
9. Gegen Meinen Willen
10. Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
11. Der Letzte Tag
12. Unendlichkeit
13. Beichte
14. Schwarz
15. Thema nr. 1 (Demo 2003)
16. Schrei (Accoustic version)
17. Durch den Monsun (Unplugged version)

28 pages colour booklet with lyrics in German and French.

Videos :

Durch den Monsun
Schrei
Rette Mich



18th October 2006 it´s released in Germany "Schrei So Laut Du Kannst" Enhanced CD containing, besides the original album the three videoclips "Schrei", "Durch Den Monsun" y "Rette Mich".




1. Schrei
2. Durch Den Monsun
3. Leb' Die Sekunde
4. Rette Mich
5. Freunde Bleiben
6. Ich Bin Nich' Ich
7. Wenn Nichts Mehr Geht
8. Lass Uns Hier Raus
9. Gegen Meinen Willen
10. Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
11. Der Letzte Tag
12. Unendlichkeit
13. Beichte
14. Schwarz
15. Thema nr. 1 (Demo 2003)

+ Tokio Hotel - Schrei noch lauter / Desktopplayer

Videos :

Durch den Monsun
Schrei
Rette Mich



23rd February 2007 the second album in German language was released, "Zimmer 483", in two editions, Standard and Deluxe.




Zimmer 483 Standard Edition (Jewel Case)

1. Übers Ende der Welt
2. Totgeliebt
3. Spring nicht
4. Heilig
5. Wo sind eure Hände
6. Stich ins Glück
7. Ich brech aus
8. Reden
9. Nach dir kommt nichts
10. Wir sterben niemals aus
11. Vergessene Kinder
12. An deiner Seite (Ich bin da)





Zimmer 483 Deluxe Edition (Slidepack)

1. Übers Ende der Welt
2. Totgeliebt
3. Spring nicht
4. Heilig
5. Wo sind eure Hände
6. Stich ins Glück
7. Ich brech aus
8. Reden
9. Nach dir kommt nichts
10. Wir sterben niemals aus
11. Vergessene Kinder
12. An deiner Seite (Ich bin da)

DVD

1. Galería de fotos "Zimmer 483"
2. Entrevista
3. Making of de "Übers Ende der Welt"
4. Video de "Übers Ende der Welt"



1st June 2007, the first Tokio Hotel album in English was released in jewel case, compiling the best songs from the German albums "Schrei" and "Zimmer 483". It was titled "Scream" except in German speaking countries and some from East Europe, where the title was "Room 483".






1. Scream
2. Ready, Set, Go!
3. Monsoon
4. Love Is Dead
5. Don't Jump
6. On The Edge
7. Sacred
8. Break Away
9. Rescue Me
10. Final Day
11. Forgotten Children
12. By Your Side



4th June "Scream" was released in Spain in a Limited Edition which included a DVD.




1. Scream
2. Ready, Set, Go!
3. Monsoon
4. Love Is Dead
5. Don't Jump
6. On The Edge
7. Sacred
8. Break Away
9. Rescue Me
10. Final Day
11. Forgotten Children
12. By Your Side

DVD

1- Monsoon
2- Durch den Monsun
3- Der Letzte tag
4- Schrei
5- Rette mich



2nd July 2007 it was released in Spain and France a special edition of "Zimmer 483" which included "Monsoon" and "Ready, Set, Go!" as bonus tracks.




1. Ubers Ende Der Welt
2. Totgeliebt
3. Spring Nicht
4. Heilig
5. Wo Sind Eure Hande
6. Stich Ins Gluck
7. Ich Brech Aus
8. Reden
9. Nach Dir Kommt Nichts
10. Wir Sterben Niemal Aus
11. Vergessene Kinder
12. An Deiner Seite (Ich Bin Da)
13. Monsoon
14. Ready, Set, Go



25th July 2007 it´s released in some European countries a new edition of "Schrei So Laut Du Kannst" which included acoustic versions of "Schrei" and "Durch Den Monsun".




1. Schrei
2. Durch Den Monsun
3. Leb' Die Sekunde r
4. Rette Mich (Video Version)
5. Freunde Bleiben
6. Ich Bin Nich'Ich
7. Wenn Nichts Mehr Geht
8. Lass Uns Hier Raus
9. Gegen Meinen Willen
10. Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
11. Der Letzte Tag
12. Unendlichkeit
13. Beichte
14. Schwarz
15. Thema Nr.1 (Demo 2003)
16. Schrei (Acoustic Version)
17. Durch Den Monsun (Unplugged Version)

0 comentarios/comments: